Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019


Ένσταση / αίτηση θεραπείας κατά μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος πληρωμής κύριας σύνταξης


Αριθμός αίτησης: 7419
Ημερομηνία υποβολής: 08/11/2019


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΙΤΟΥΝΤΟΣ
ΕΠΩΝΥΜΟ:

ΟΝΟΜΑ:

ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ:

ΑΦΜ:

ΑΜΚΑ:

Α.Δ.Τ. / ΑΡ. ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ:

ΤΑΧ. Δ/ΝΣΗ:

ΠΟΛΗ:

ΤΚ:

ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ:

EMAIL:

ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ
ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ:
 ΕΦΚΑ - τ.ΤΑΠ-ΟΤΕ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ:
 ΓΗΡΑΤΟΣ
ΑΡ. ΜΗΤΡΩΟΥ:

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΝΙΑΙΟ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
Παρακαλώ να εξετάσετε την ένσταση/αίτηση θεραπείας κατά του ενημερωτικού σημειώματος πληρωμής κύριας σύνταξης μηνός 01/2019 που σας υποβάλω για τους παρακάτω λόγους:
1. Ο συντάξιμος μισθός της 12/5/16 που υπάρχει στο μηνιαίο ενημερωτικό σημείωμα δεν συμπεριέλαβε το οικογενειακό επίδομα, καθώς και το αναλογούν ποσοστό από τα δώρα Χριστουγέννων, Πάσχα και επιδόματος αδείας, για τα οποία έχω καταβάλλει εισφορές και μάλιστα αυξημένες μετά το 1990 για όλον τον εργασιακό μου βίο.
2. Δεν έχουν υπολογιστεί σωστά τα ποσοστά αναπλήρωσης βάσει του Ν. 4387/16 και κυρίως τα ποσοστά αναπλήρωσης λόγω αυξημένων εισφορών (36%) άρθρο 30 του Ν.4387/16 από το έτος 1990 μέχρι την ημέρα συνταξιοδότησής μου.
3. Το μηνιαίο ενημερωτικό Σημείωμα που αναρτήσατε δεν πληρεί τις προϋποθέσεις νέας συνταξιοδοτικής απόφασης ούτε συνιστά κατά τον Νόμο Ατομική Διοικητική Πράξη ως οφείλατε να μου είχατε επιδώσει, σύμφωνα με τον Νόμο και τις αυστηρές συστάσεις του συνηγόρου του Πολίτη με αποτέλεσμα να μου στερείτε το δικαίωμα άσκησης των νομίμων δικαιωμάτων μου ενώπιον Αρχών και Δικαστηρίων.
4. Οι κρατήσεις υπέρ Ασθενείας (6%) και οι κρατήσεις υπέρ Ειδ. Εισφοράς Αλληλεγγύης δεν γίνονται στο 1/5 της προσωπικής διαφοράς που μου καταβάλλεται από 1/1/19 αλλά σε όλο το ποσό της προσωπικής διαφοράς (5/5) που θα ολοκληρωθεί το 2023.
Κατόπιν των ανωτέρω και με επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου αιτούμαι να προβείτε στις αναγκαίες ενέργειες για την έκδοση ορθής ατομικής συνταξιοδοτικής απόφασης λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω , και την ισχύουσα Νομοθεσία.

57 χρόνια από το πραξικόπημα της 21 Απρίλη 1967

                                        21η ΑΠΡΙΛΙΟΥ: ΜΑΥΡΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ - ΜΑΥΡΗ ΜΕΡΑ για την ΕΛΛΑΔΑ και την ΚΥΠΡΟ. Ανοιχτές ακόμα οι πληγές πο...